Profil 5/1

Heretyk/Śledczy (Posłaniec/Nauczyciel)

Niektórzy z Was mają profile 5/1, jak tytułowy Heretyk, niektórzy z Was wręcz „drżą na myśl o spaleniu na stosie”. Ale bez względu na to, które stanowisko zajmujesz w tej kombinacji, najważniejsze dla Ciebie jest to, że w tym życiu wyświetlane są główne aspekty Twojej osobowości. Piątka w Profilu to projekcja, która jest magnetyczna, pociągająca, ale jednocześnie może przejawiać się jako odpychająca, nieprawdziwa. Ta projekcja ma subtelną energię, i wywołuje spontaniczne reakcje, szok, opinie, ale też chęci naprawy, radość z życia.

Projekcja ta nie polega na tym, że interaktywnie, niezależnie wyrażasz Twe energie- zależą one od interpretacji odbiorcy. Ponieważ to postrzeganie jest prawie w całości niewerbalne, prawdopodobnie będzie niedokładne lub niekompletne. Dlatego ludzie, których spotykasz, często formułują o Tobie opinie lub wrażenia, które na dłuższą metę nie będą pasować do prawdziwego Ciebie, jakim jesteś w głębi duszy. Z powodu takiego odbioru i „tańca percepcji” może Ci być ciężko i jesteś zmuszony „uciekać ze sceny” i być sam.

Osoby z piątką w Profilu mają ten dylemat. Magnetyczna część Ciebie pragnie tej uwagi, ale gdy już dostaniesz ją na chwilę, jesteś zmuszony się wycofać. Dodając do tego potrzebę zmiany, która również leży u podstaw osób z piątką w Profilu, otrzymujemy Heretyka. Tego, który wzywa do zmiany, ale tak naprawdę nie wiemy, kim jest i za czym się opowiada. Widzimy dwoistość: Piękna i Bestia w tym jednym aspekcie Profilu.

Ponieważ drugim aspektem Profilu jest jedynka, Śledczy/Badacz 5/1 ma także potrzebę poznania podstaw, szczegółów. To dzięki szczegółom może ponieść tę projekcję do przodu. Te szczegóły, które bada bądź umiejętności, które osiąga, mogą pomóc w stworzeniu fundamentu dla zmiany, która go napędza i motywuje. W porównaniu jedynki w profilach 5/1, do jedynki w Profilu 1/3, tutaj to badanie będzie prowadzone w mniej konsekwentny sposób. Zazwyczaj przy Profilu 1/3 osoba będzie fanatykiem pytań i szczegółów, a przy 5/1 będzie badać z potrzeby by wiedzieć.

Last updated