Podstruktura Linii wg Ra Uru Hu w kontekście 10 etapów ciąży

PODSTRUKTURA LINII WG RA URU HU

Przekraczanie ograniczeń przez 3 bramę

w kontekście 10 ETAPÓW CIĄŻY

Chcę zaoferować [Ra Uru Hu] rodzaj kodowania w sensie sposobu zrozumienia, w jaki można przekroczyć ograniczenia poprzez zejście poniżej LINII w dół do koloru. Wiemy jak przekracza się ograniczenia w kontekście wykresu ciała. Oznacza to, że ograniczenia przekracza się przez bramę 3 - trudność na początku. Znaczna część iluzji świata jest koordynowana przez tą 3 bramę.

🌈3.1 Synteza

Proces syntezy jest procesem dochodzeniowym a kluczem do syntezy jest rozpoznanie tego co istotne np. mechanika pojazdu - nikt o zdrowych zmysłach nie byłby w stanie tego rozpracować ze względu na niezwykłą wnikliwość. Zejście poniżej poziomu LINII jest przejściem przez filtrowanie, co pozwala określić co jest istotne, a co nie jest.

🌈3.3 Zdolność do rozróżnia między płodnym a sterylnym.

W 3 linii wszystko jest tak głęboko wyrażone, dając niezwkłą zdolność rozróżniania między płodnym a sterylnym ale nie w sensie intelektualnym ale poprzez doświadczenie. Tutaj mamy temat adaptacji.

🌈3.2 Wielka linia talentu

Ta linia to potencjał indywidualnej mutacji i prawdziwa magia lub nie z powodu uwarunkowań. A magia polega na tym, że kiedy żyjesz sobą, masz wyczucie czasu, aby wiedzieć kiedy i gdzie w coś nie wchodzić. Tutaj zaczynasz dostrzegać coś w talencie, prawdziwym talencie, głębokim talencie i twórczym talencie, który wnosi 2 linia. To jest wielka linia talentu tego co naturalne, pochodzące z określonego rodzaju energii, specyficznego rodzaju dyskrecji i selekcji.

Pod linią znajduje się źródło „dlaczego”.

Ale tu nie chodzi o pytanie dlaczego tak się dzieje, dlaczego coś idzie nie tak lub dlaczego jest to niewłaściwe - ponieważ nie ma tego na poziomie LINII w iluzji. Naszą magią jest zejście poniżej LINII.

🌈3.4 Charyzma, dostrojenie psychiczne

Linia charyzmy dotyczy przewodnictwa, podobnie jak 2 linia. Przewodnictwo to naprawdę coś niezwykłego. Pomyślmy więc o psychice. Zastanówmy się nad związaną z tym terminologią. Dlaczego tak jest kryje się pod powierzchnią. Kiedy zejdziemy wystarczająco głęboko, nie będziemy w stanie podążać za geometrią, trudno będzie dokonać skojarzeń, ponieważ to co jest pod linią nie niesie tego samego języka.

🌈3.5 Wiktymizacja i opanowanie chaosu

Tu chodzi o alienację innych. Dzieje się tak w tedy gdy działania mające na celu przezwyciężenia zamieszania, zniechęcają innych. Wyjątkowa energia indywidualności pozwala przeciwstawić się zamieszaniu. Tutaj mamy tą zdolność przeciwstawienia się zamieszaniu. Możemy to opisać. Interesuje nas zrozumienie na najgłębszym możliwie poziomie, co sprawia, że wszystkie te linie działają.

🌈3.6 Poddanie się

To linia światła i ciemności, gdzie światło może się utrzymać i gdzie ciemność może przytłoczyć oraz równowaga między nimi. Możemy to opisać, czy ktoś ukazuje światło, czy też ciemność, skąd pochodzi i jak działa ponieważ każdy z tych opisów na pozór ma 1080 odmian (full HD). Oczywiście są to łańcuchy, które pozwolą nam dosłownie zmapować mechanikę bytu.

Opracowano na podstawie:

Ra Uru Hu - Mechanika pojazdu.pdf str.185-187

https://pdfcoffee.com/ra-uru-hu-phs-i-semester-1-the-mechanics-of-the-vehiclepdf-pdf-free.html

Uzupełnienie:

Trzecia Brama

Kiedy mamy do czynienia z matką, a matka będzie w tym przypadku rodzicielką, istnieje nie tylko potencjał bardzo silnego pokrewieństwa genetycznego, ale także

wpływu matki, czymś czemu się przyjrzymy bliżej, co jest częścią informacji, którą bardzo rzadko omawiałem.

Tematem będzie badanie trzeciej bramy.

Jeśli chodzi o zrozumienie sposobu, w jaki działa różnicowanie, nie można tego zrobić bez zrozumienia trzeciej bramy. To trzecia brama, która jest mechanizmem kontrolnym dla przenoszenia różnych poziomów genetycznych. Innymi słowy, ruch genów recesywnych połączonych z trzech lub czterech pokoleń wstecz, który nagle się pojawia, jako przykład że trzecia brama jest tego wyzwalaczem.

Wiele lat temu napisałem drugą książkę pod tytułem Rave Anatomy.

Anatomia Rave zawierała wszelkiego rodzaju obrazy, które stworzyłem, kiedy po raz pierwszy nauczyłem się grafiki, żeby w pewnym sensie zrobić dla siebie notatkę historyczną na temat różnych rzeczy, wszystkich drobnostkach i kawałkach, o których przekazano mi informacje. Wersja

oryginalna Rave Anatomy była rozkładem trzeciej bramy i sposobu, w jaki działa.

Na przykład jedna z rzeczy, którą jestem bardzo zainteresowany to, jaka część dziedzictwa genetycznego jest zakorzeniona w samym dziecku. Inaczej mówiąc, czy dziecko ma zdolność samodzielnego pobierania zróżnicowanych genów?

Moje założenie jest takie, jeśli ma tę konkretną aktywację trzeciej bramy w ramach swojego 10-etapu rozwoju.

Inną rzeczą jest wpływ matki i jej trzeciej bramy, jeśli ją posiada, a także wpływ ojca. To znaczy zawsze, gdy ojciec znajduje się w aurze. Jest to coś, co jest dla mnie fascynujące i myślę o tym, ponieważ nigdy tego nie miałem możliwość faktycznego przeprowadzenia badań. Nasza zdolność do sięgania po rzeczywistość informacji, informacji o prawdziwym poczęciu, informacji o rodzinie, a następnie w widzeniu

konkretnego problemu, jeśli się pojawią, to aby móc sprawdzić, czy tak się stanie te rzeczy można prześledzić genetycznie.

Jest bardzo wiele rzeczy związanych z wpływem na ten rozwój pojazdu.

Pamiętaj, że to, na co tu patrzymy, to ukończone dzieło. Nagle, 88 stopni Słońca przed narodzinami Kryształ Projektu kończy swoją pracę i gotowe.

Odbywa się to w sensie konstruowania formy. Forma jest skonstruowana. Może być

skonstruowany tak, aby się rozwijał, można go skonstruować tak, aby ewoluował w normalnym znaczeniu tego, czym jest

proces rozwoju życia tak się składa, ale faktem jest, że infrastruktura to wszystko

wybudowany.

Chodzi mi więc o to, że ta konfiguracja, te informacje projektowe, to nie coś takiego

co pojawia się znikąd. Co więcej, to jest właśnie najbardziej interesujące, że nie tylko nie bierze się to znikąd, ale technicznie rzecz biorąc, tam jest kiedy przybędzie Kryształ Osobowości. Teraz oczywiście mówimy o milisekundach, ale to nie robi żadnej różnicy. Innymi słowy, jest tak, jak jest z produktem ubocznym tego procesu rozwojowego.

Zatem relacja między matką a dzieckiem, relacja między polem przejściowym, wpływ matki i pola przejściowego na 10 etapów, jest koncepcją, że wszystkie te rzeczy, istnieją wzorce, które będą w stanie przenieść nas na to specyficzne zróżnicowanie, które istnieje. Inną sprawą jest to, że nie przeprowadzono żadnych badań na temat transpokoleniowości

Kolor. Myślę, że to kolor transpokoleniowy, bo kolor naprawdę jest ostatnim poniżej

konstruktem powierzchniowym, że będzie istniał bardzo znaczący związek transpokoleniowy poprzez kolor.

Powtórzę: nie jest to coś, co można określić jednoznacznie, dopóki nie dotrzemy do punktu, w którym zobaczymy badania. Nie mam zamiaru iść w przeszukiwanie tej historii, ale jest to coś bardzo ważnego.

[Str. 94 fragmenty]

PODSTRUKTURA LINII CZ.II WG RA URU HU

"Kolor jest niezwykły, pod nim kryje się dualizm, fundamentalna dwoistość: Słońce/ Ziemia i węzły księżyca."

PRZEJŚCIE PRZEZ PIERŚCIEŃ A NIE ILUZJĘ

Jako ludzie jesteśmy głęboko ograniczeni.

Od czasu do czasu chwytamy lub słyszymy o jakieś inspiracji, która zdaje się przenikać pod powierzchnią. Właśnie w takich momentach uderza nas wrażenie, podziw i fascynacja, ponieważ znajdujemy się poza wymiarem, do którego normalnie nie możemy przeskoczyć bo jesteśmy w iluzji. Kiedy mówisz komuś o jego kolorze, jest tego świadomy.

Innymi słowy, moment w którym możesz to wyartykułować i wydobyć na powierzchnię iluzji, to moment w którym mogą się z tym oni utożsamić, ponieważ w końcu tak działa iluzja. Nadajesz czemuś nazwę i to tam jest, i w iluzji z tym się spotka.

Moment, w którym wsuniesz głowę pod linię to moment, w którym wkraczasz w strefę bogów, to moment, w którym wchodzisz do innego wymiaru, to moment, w którym zostawiamy za sobą iluzję, że żyjemy na powierzchni.

Kolor działa jedynie w oparciu o swoją wyjątkowość informacji, która filtruje konkretny kryształ. W tym sensie LINIA jest konstruktem stworzonym przez monopol magnetyczny. Im głębiej to rozumiemy tym głębiej to mamy - to moja linia.

Jestem [Ra Uru Hu] pod wrażeniem pracy monopolu magnetycznego, ponieważ wszystko to co na powierzchni jest jego dziełem. Uznanie, że monopol ma głębszy związek z kryształem projektu niż z kryształem osobowości, że ograniczenie jest grą, tak naprawdę jest skierowane przeciwko nam.

SZEŚĆ WYMIARÓW KOLORU

W kolorach chodzi o częstotliwość. To jest koncepcja energetyczna. Należy jasno powiedzieć, że liczby od 1 do 6 są kolorem i częstotliwością. Gdy patrzymy na różne częstotliwości w fizyce, niezależnie od tego czy jest to kolor czy dźwięk, to częstotliwości te dotyczą po prostu kompresji lub rozszerzenia wzorców fal, a kolor to po prostu kolejny wzór fali. Kolory to sześciokąt. Nie są heksagramem jak linie. Kolory nie działają w oparciu o zasadę heksagramu. Heksagram to dwa trygramy i z nimi mamy związane następujące terminy: harmonia i rezonans, czyli związek pomiędzy dolnym a górnym trygramem i tego używam w kontaktach z podpoziomami linii (podstruktury linii).

Na przykład częstotliwość pierwszego koloru ma czysty rezonans z pierwszą linią. To nie oznacza, że kolor operuje trygramami.

Działa w harmoniach. Staje się to czyste na większym poziomie rzeczywistości w pencie ale w pencie harmonie są czymś niezwykle ważnym niż pojedyncze aktywacje.

PRZENIESIENIE KOLORÓW

Zatem patrząc na częstotliwość kolorów, musimy pamiętać że nie jest to struktura trygramowa ale kuplety (dwuwiersze) harmoniczne.

Jeżeli rozumiesz naturę związku heksagramu z naszym kodem genetycznym to ozn, że sam kod jest zbudowany na kupletach.

Trygramy mają swój początek na poziomie częstotliwości kupletu. Wszystko w kolorze to harmonijna relacja w kolorze. W sensie graficznym jest tym co nazywamy przeniesieniem i jest to ważne narzędzie dla osobowości w odniesieniu pozytywnym lub negatywnym, w kategoriach tego co jest właściwe. Wszystko ma swoje korzenie w przeniesieniu. Kiedy zaczynamy dostrzegać konsekwencje przeniesienia na poziomie pojazdu to jest to coś głębszego co pozwala nam zrozumieć jaki jest dylemat. W przypadku pojazdu o wiele łatwiej jest rozwiązać ten problem po prostu obsługując go prawidłowo. W przypadku osobowości wymaga to poddania się lub intelektualnej akceptacji umysłu. Kluczem jest transfer (ang. transference).

CZĘSTOTLIWOŚĆ HARMONICZNA

To źródło wszystkich iluzji. Jeśli kolor to częstotliwość a częstotliwość jest wyrównana do biegunów (w sześcianie jest od 1 do 4) to odwołujemy się do dwóch biegunów. Wtedy zaczniemy dostrzegać, że częstotliwość sama w sobie zawsze porusza się tam i z powrotem wzdłuż tych biegunów zawsze. Innymi słowy jest to coś co moglibyśmy nazwać elektromagnetycznym, choć tak nie jest.

Po prostu te dwa bieguny poruszają się między biegunami i to nigdy się nie kończy. Innymi słowy linia energii między nimi nigdy nie jest przerwana. Mamy do czynienia z częstotliwością i wyrównaniem, bardzo głębokim zrównaniem pomiędzy jedną a drugą stroną. Ta częstotliwość harmoniczna to w rzeczywistości źródło wszelkich iluzji i jego korzeń.

DLACZEGO POTRZEBUJEMY PRZENIESIENIA?

Każdy kto zwrócił uwagę na poziom osobowości (każdy ma do niego dostęp), zwrócił też uwagę na sposób w jaki kolor działa w naszym życiu. Bardzo wyraźnie widać działanie przeniesienia. To jest coś fascynującego. Kolor jest naprawdę trudny do zrozumienia. To nie jest także w chwili gdy zejdziesz poniżej LINII, znajdziesz pozytywnego lub negatywnego Boga. Przeniesienie jest częścią sposobie jaki MM uzyskuje dostęp do połączenia całości w iluzji i podsyca iluzję i odżywia kondycjonowanie.

Jesteśmy stworzeni do bycia uwarunkowanymi, a kiedy jest to siła napędowa, to jesteśmy uwarunkowani na głębszym poziomie. Jest to uwarunkowanie w sposobie w jaki tak łatwo ulegamy uwarunkowaniom w naszej motywacji.

W chwili gdy zaczniesz zwracać uwagę na swój kolor, zdasz sobie sprawę ile razy dziennie istnieją siły napędowe, które odciągają ciebie od właściwej częstotliwości.

Mamy więc do czynienia z takim ustawieniem. Jest to zamknięcie w ramach czasowych. Pozostało nam jeszcze kilka cykli. Jesteśmy u progu mutacji genetycznej. Im głębiej zaczynasz schodzić tym bardziej zdajesz sobie sprawę jak bardzo jesteśmy bezradni. To jest cykl 1 linii ery Plutona w 61 bramie Prawdy. Jest czas abyśmy dowiedzieli się o tym wszystkim. Nie chodzi o samą wiedzę ale o to jak ona działa. Wraz z tą perspektywą przychodzą proste narzędzia i otrzymujemy klucz. Jeśli zobaczysz to wystarczająco głęboko możesz obudzić inne istoty ludzkie z cieni i niewiedzy na temat życia w iluzji.

Jedynym sposobem w jaki możemy zostać nagrodzeni w tym procesie mutacji jest fizyczne przestrzeganie niezbędnych reguł gry i intelektualne osiągnięcie najwyższego poziomu zrozumienia i to jest klucz.

JAK DZIAŁA PRZENIESIENIE

Przeniesienie działa na każdym poziomie. Nie jest czymś co działa tylko na poziomie profilu, lub tylko na poziomie węzłów księżycowych. Przeniesienie działa na każdym poziomie naszego zróżnicowania, na każdym poziomie co nas wyróżnia. Jeśli nie działasz z właściwą motywacją, nie możesz osiągnąć swojego celu. Ludzie są bardzo podekscytowani gdy dowiadują się o swoim krzyżu wcielenia i mają cel aby dostać się na ten krzyż, zostali odpowiednio umotywowani ponieważ mają cel. Ale nasza motywacją nie jest stała, to ciągły proces, który nigdy nie odpuszcza.

TON: KOLEJNY KROK W DÓŁ

W tonie znajdziesz przyczyny przeniesienia (transferu). Z punktu widzenia koloru harmonia jest w pewnym sensie jednością. Kolor nie ma problemu z przeniesieniem bo taki jest jego naturalny stan. Jedyny sposób w jaki kolor zasila iluzję, w jaki sposób kolor i cel spełniają się na powierzchni, polega na tym, że spełniają się poprzez utrzymanie tego przeniesienia, ponieważ to właśnie do tego przyczepia się MMI. LINIA jest produktem ubocznym uzyskania dostępu MM do kryształów na ich pierwotnym poziomie, ozn to ich poziom powierzchni. Docierasz więc do kryształu i otrzymujesz częstotliwość jego koloru. MM łączy się z częstotliwością koloru projektu i częstotliwością koloru osobowości,

i przyciąga to co staje się iluzją. Tak naprawdę kolor jest częstotliwością , która jest podstawą iluzji. To co sprawia, że MM jest tak niezwykły to fakt, że jest to mechanizm częstotliwościowy. Ta gra na słupie jest czymś w rodzaju kamertonu, który ma w sobie tę cechę. Wiemy, że MM przyciąga KO, wiemy, że MM łączy dwa kryształy w iluzji (ramy życia). Ta częstotliwość jest atrakcyjna, przyciąga samą naturę koloru do postaci binarnej częstotliwości biegunów, a łącząc je razem, tworzy ten układ binarny, który staje się iluzją, czyli życiem.

BINARNY KOLOR 1 - 4 JAKO PRZYKŁAD

Wymiary kolorów w kontekście częstotliwości: komunista/separatysta oraz mistrz/nowicjusz.

Jedną z rzeczy, którą od razu widać, gdy patrzymy na kolor, jest to że masz konfigurację binarną, która jest polaryzacją. Możesz zobaczyć wszystkie polaryzacje wbudowane w kolor, tę mini-biegunowość pomiędzy polaryzacją ogólną. Mamy więc wiele możliwości, które będą miały wpływ na powierzchnię wszystkiego, co jest związane z tą harmonią, czyli wbudujesz w tą częstotliwość co jest potencjalną motywacją dla 1-4, ponieważ są z tego wyciągane pliki binarne same z siebie.

Innymi słowy masz połączenie:

komunista/nowicjusz,

separatysta/mistrz

komunista/mistrz

separatysta/nowicjusz

Mamy więc wielokrotny system binarny, który właśnie znajduje się pod linią. Nie chodzi o to, że zejdziesz w dół, spojrzysz na swój MM aby zobaczyć jaki jest kolor słońca osobowości.

Kiedy patrzysz na kolor, zanim w ogóle pomyślisz o tonie i bazie, musisz zrozumieć, że ten kolor składa się z 4 składników i różnym stopniu rodzaju binarnego:

strach/potrzeba.

Dlatego przeniesienie jest łatwe w obsłudze,

i dlatego tak łatwo jest zostać pociągniętym w stronę przeniesienia, ponieważ komponenty już tam są, mogą być uśpione, ale wszystko jest zakorzenione w uwarunkowaniach.

Pomyśl przez chwilę, z czym mamy do czynienia w HD. Mamy do czynienia z grafiką, która ilustruje nam gdzie znajduje się specyficzne odciskanie różnicujące.

Nie patrzymy na całą istotę, na rzeczy, które są niezbędne dla procesu życiowego. Nie patrzymy na cały materiał genetyczny istoty. Patrzymy na klucze, które są podkreślone. Musimy zobaczyć, że uwarunkowanie jest absolutnie niezbędne aby życie mogło rozkwitnąć. A jednak zagubienie się w uwarunkowaniu ozn utratę możliwości doskonałości spełnienia czyjegoś celu.

To całkiem niezła blokada, w której znajdujemy się wszyscy w tym procesie ewolucyjnym.

Opracowano na podstawie:

Ra Uru Hu - Mechanika pojazdu.pdf

Str. 182-183 oraz str.188-193 [fragmenty]

https://pdfcoffee.com/ra-uru-hu-phs-i-semester-1-the-mechanics-of-the-vehiclepdf-pdf-free.html

PODSTRUKTURA LINII CZ.III WG RA URU HU

"Jesteśmy procesem twórczym. Każdy z nas jest w mikrokosmosie procesem twórczym."

Transferencja jest naturalna.

Pomyśl przez chwilę z czym mamy do czynienia w HD. Będziemy musieli poradzić sobie z dwiema rzeczami. Osobowość może poradzić sobie z transferencją i jest to intelektualne przebudzenie. Posiadanie daru przypadkowych odkryć, aby być gotowym na przyjęcie wiedzy na tym poziomie i móc zobaczyć w ramach własnego procesu słuszność sposobu działania systemu motywacyjnego, a następnie być świadomym tych sił w życiu, które wydobywają nieprawdłową motywację w życiu. Innymi słowy, mamy do czynienia z naturalnym przeniesieniem, które ma miejsce w pojeździe, i że pojazd skoryguje większość z tego poprzez prawidłowe działanie, ale długoterminowe warunkowanie pozostawia rany. Poprzez zrozumienie komponentów projektu koloru, będziemy w stanie znaleźć podejście, czy to terapeutyczne, fizyczne czy jakiekolwiek inne, które mogą przywrócić równowagę i oddalić ludzi od ich przeniesienia, tak aby mogli działać z własną motywacją.

To pokolenie intelektualistów HD jest wyposażone w najgłębsze informacje na temat HD, a jest to wiedza o kolorze, ponieważ kolor jest naszym medium. To relacja między tonem, kolorem i linią dotyczy wszystkiego, jest to podstawa relacja między tymi trzema poziomami infrastruktury.

Potrzebujemy przeniesienia.

Potrzebujemy przeniesienia. Pierwszą rzeczą, którą musimy zrozumieć jest to, że kolory działają binarnie, i że są polaryzacjami. Ponieważ kolory są polaryzacją i binarnością, wszystkie informacje, które istnieją w harmonii są informacjami, które już tam są. W tym sensie masz obie strony, w przeciwnym razie iluzja (ramy życia) nie mogłaby powstać, zatem kolor umożliwia nam istnienie. To ta warstwa koloru jest sposobem w jaki działa kryształ. Jeśli pomyślisz o krysztale, że z jednej strony jest bazą i strumień neutrin przechodzi przez twój kryształ, który jest filtrowany przez tą bazę. To nie jest kwestia filtracji, jest to filtrowana częstotliwość.

W rzeczywistości jest to częstotliwość obniżająca, ponieważ potencjał w strumieniu informacji neutrinowej jest potencjałem, który mógłby zostać pochłonięty przez wszystkie pięć ścian kryształu. Dlatego częstotliwość jest obniżana i przesyłana przez pojedynczą scianę kryształu. Z tej ścianki wyłania się częstotliwość, która najpierw przechodzi przez poziom tonu, a ton jest częstotliwością. Mówimy o częstotliwości w tonie, która następnie zostanie obniżona do częstotliwości koloru.

Wszystko to pochodzi z bazy, z drogi na której był kryształ bazowy. Sposób w jaki ścianka będzie filtrować częstotliwość energii i sposób w jaki ta częstotliwość będzie miała wpływ na sposób w jaki ta częstotliwość porusza się w swoim łańcuchu. W ten sposób można zobaczyć programowanie. Wszyscy jesteśmy po prostu częstotliwością. Gdy na prawdę zrozumiesz czym jest pojazd, że jest syntezą wszystkich tych częstotliwości, wyjątkowością zróżnicowanych częstotliwości, które gdy połączysz je w syntezie iluzji, otrzymasz nas ludzi.

Zaskoczyło mnie to, że każda linia ma binarną podstawę. Chociaż istnieją pewne osobliwości i potrójności, które są fascynujące, ale cały proces jest dualnością, czymś co jest tuż pod kolorem. Dlatego jesteśmy zmotywowani do dualistycznego życia i przez to co nazywamy przeniesieniem na poziomie dualistycznym, jesteśmy zmotywowani do przejścia do warunkowania. Oczywiście jest to na każdym poziomie naszego bytu. Ten binarny-izm jest na każdym poziomie na który patrzysz. Tutaj wkraczamy w strefę tonu. Jeśli podążasz za tą progresją, zaczynamy od 6 linii, przechodzimy do sześciokąta, przechodzimy do trójkąta, a następnie zamykamy kwadratem. Mamy więc te archetypowe formy, ale są one jeszcze ważniejsze, aby zrozumieć je w kategoriach tych archetypowych częstotliwości, sposobu w jaki częstotliwości budują się jedna na drugiej.

TON: relacja jest konsekwentnym dysonansem. Tutaj widzimy najwyraźniejszy przykład wbudowanej binarnej natury w ludzkości. Kiedy patrzysz na trójkąt o trzech bokach, możesz wyraźnie zobaczyć, że tony 1,2 i 3,4 i 5,6, wszystkie są zgodnie przesunięte w ich własny, specyficzny mały róg. Mamy tutaj przesunięcie binarności. Szóstka operuje przez to co nazywamy heksagramem, i przez to co nazywamy trigramami. Kiedy zagłębisz się pod powierzchnię to zobaczysz binarność koloru, która składa się z harmonii, tej relacji między 1-4, 2-5 i 3-6, ale kiedy dojdziesz do tonu, relacja jest czystym dysonansem: 1-2, 3-4, 5-6. Innymi słowy widzimy sposób w jaki częstotliwość jest manipulowana z jednego poziomu na drugi, i że relacja między 1-2, 3-4, 5-6 ma to samo co buduje i wyrównuje śledzionę, adżnę i splot słoneczny.

Budowanie zróżnicowanych preferencji biologicznych. Ton będzie jednym z głębszych kluczy dla nas, ponieważ będzie w stanie dostosować nas do budowania zróżnicowanych preferencji biologicznych. Patrzymy na to co nas wyróżnia. Więc kiedy schodzimy na poziom tonalny, to patrzymy na specyfikację, która nas odróżnia od jakiegokolwiek aspektu tego, co ostatecznie będzie naszą biologią lub fizjologią. Nie chodzi tutaj o budowę centrów śledziony ani splotu słonecznego ale tak naprawdę chodzi o zróżnicowane preferencje co do sposobu w jaki częstotliwość będzie działać w górę i gdzie będzie oddziaływać.

KOLOR jest mediatorem między tonem a linią. Tak więc to, co ustanawia ton jest w dużej mierze sposobem w jaki linia będzie musiała radzić sobie ze światem. Jedyną różnicą jest to że kolor zmieni sposób w jaki to będzie wyglądać. Innymi słowy, jeśli masz do czynienia z binarnym centrum śledziony i masz do czynienia z różnicowaniem, które będzie kluczem do śledziony i np to wyjdzie na powierzchnię. Częstotliwość porusza się w swoim łańcuchu od tonu do koloru i zmienia sposób w jaki ta częstotliwość będzie działać.

Kiedy patrzymy na powierzchnię i linię, która się pojawi, składa się ona ze wszystkich tych możliwych łańcuchów. To kolor ustanawia pary i sposób w jaki pary binarne działają na powierzchni, a tony tworzą trygramy. Nasz fundament będzie tonem. To łańcuchy ton-kolor-linia będą systemem zdrowia osobistego, który pozwoli nam zobaczyć konkretny sposób, w jaki częstotliwość działa w określonych obszarach. Patrzymy na dowolną konfigurację i aktywacje od jej źródła.

TON jest kluczem do zrozumienia ciała. Osobowość musi zrozumieć przeniesienie koloru na poziomie pasażera osobowości.

Aby uzdrowić ciało, pomóc zrozumieć ciało i potencjał słabości lub dylematy w ciele, że ton jest dla nas kluczem, daje nam natychmiastowe skojarzenia jak działa cały ten proces. Ten "trójkąt" to jest wykres ciała na poziomie tonu. Jest nawet skonfigurowany jak wykres ciała - lewy dolny róg: śledziona, prawy dolny róg: splot słoneczny, na górze adżna. Kiedy inicjująca częstotliwość wychodzi z pojedynczego aspektu Kryształu Bazowego, pierwszą rzeczą jest to że wszystko jest umieszczone w tym kontekście. Jest to pierwsza zasada budowy, że będzie ona w tej formie i w ten sposób będzie ona działać. Każdy poziom tonu gdy poruszamy się w górę, ustala co jest na powierzchni. To nie jest projekt. To nie jest tak że możemy analizować ten trójkąt w ten sposób. Ton buduje to, co ostatecznie będzie na powierzchni bodygraphu. Kiedy patrzymy tutaj na (trójkąt) poziom tonalny, cały potencjał bodygraphu znajduje się tutaj na powierzchni, ponieważ bodygraph jest pierwszym frameworkiem dla częstotliwości wychodzącej z bazy.

Dodawanie BAZ: cały program

Na koniec docieramy do tego bardzo zatłoczonego świata keynote, dosłownie wypełnionego informacjami. Wprowadziliśmy kwadrat, który jest czterema bazami na rogach i bazą osobowości w centrum jako zintegrowane pole. Tutaj widzimy cały program. Keynote, który jest tutaj, są to niezwykłe łańcuchy, które poruszają się we wszystkich kierunkach, co kończy się miliardami nas zróżnicowanych istot.

Uwielbiam [RA URU HU] łączenia keynote. Wtedy zaczynam widzieć jaka formuła wychodzi z tego rogu obfitości, tego magicznego centralnego miejsca - BAZY. Ale to nie jest bazą, to nie są tony, to nie są kolory i linie, to są neutrina - ocean neutrin i informacji jednocześnie. Mamy do czynienia z ogromnym bankiem danych, który jest filtrowany, usprawniany, ograniczany, przepychany przez bardzo wąskie spektrum.

Gdybym mówił mistycznie o kryształach świadomości i mówił o krysztale centralnym, że gdybym mógł przepuścić przez niego światło, pokazał bym ci dokładnie ten sam obraz, który był w oryginalnym krysztale. Magia każdej z tych faset, cała całość jest wyrażona poprzez fasety (ukośnie oszlifowana powierzchnia kryształu). To te kryształy niosą ze sobą podstawowy program strukturalny, istnienie życia we wszystkich formach, na wszystkie sposoby, dla wszystkich istot i stworzeń, czymkolwiek by one nie były. To jest klucz do istnienia, to jest sposób w jaki działa siła życiowa. To jest sposób w jaki wszystko zostaje zaprogramowane, co jest częścią świadomości kryształu. Nie tylko bodygraph jest wbudowany w to co jest częstotliwością tonu, ale cała natura naszej planety i sposób w jaki nasza planeta działa. Wszystko to znajduje się w bazie, abyśmy nie wyłonili się do życia w próżni, ale nosimy ze sobą aspekty całego świata. W końcu iluzją (ramy życia) składa się z sumy całkowitej syntezy wszystkich częstotliwości na ziemi.

Opracowano na podstawie:

Ra Uru Hu - Mechanika pojazdu.pdf

Str. 193 - 199 [fragmenty]

https://pdfcoffee.com/ra-uru-hu-phs-i-semester-1-the-mechanics-of-the-vehiclepdf-pdf-free.html

Last updated